Jumaat, 9 Januari 2009

I want to believe

Anonymous said...
January 8, 2009 11:35 PM

Ni la dia tembakan yang dibuat oleh Jesuits tapi Yahudi yang kena!!!! King Juan Carlos of Spain the Middle East Navigator, go to hell!!!! bodoh punya Vatican slav e!!semua Knights of Malta tu semua patut tembak kepala mereka sendiri, bodoh betul nak jadi hamba abdi vatican ni!!! Yahudi tu dah kena jerut leher oleh vatican,kalau tak ikut cakap vatican,HOLOCAUST la cerita nya dan tidak mungkin yahudi khazars yang majority itu dapat balik ke kampung asal mereka di KHAZARIA di central asia sana semula!!! Jerusalem tu hanya untuk Vatican dan YAHUDI sebenar dan akhirnya diketuai dajjal!!! tunggu lah Nabi ISA a.s yang akan hancurkan mereka disana….sedarlah wahai badut2 semua!!!! dalam kepala mereka tu hanya ada dua jenis bangsa, MASTER RACE dan SLAVE RACE!!!!!

Hapuskan saja Cairo Lodge tu or maybe Monte Carlo Lodge si Hugo Balliesteri tu, pengkhianat2 islam banyak dekat dalam tu!!! orang islam pun dah ada yang dapat Constantinian Order di arab sana, bodoh betul orang tu!!! Oh ya ada jugak yang dapat Knights of Rizal bla bla bla!!!ASIAN version la tuuuu, dapat dari jesuits university pulak tu di MANILA sana!! siapa ya “DONKEY” tu????

Maksudnya sebelum saudara semua tuduh scapegoat yahudi tu semua, jangan lupa siapa yang berada diatas mereka ni!!! Tidak lain tidak bukan JESUITS(SOCIETY OF JESUS) yang telah beratus tahun memporak-poranda kan manusia dan khusus nya umat islam!!!! Mereka patut terima caci maki ni kerana memang mereka lah dalang disebaliknya kalau saudara2 semua teliti betul2, buang majority mainstream historical facts yang saudara2 dapat dari university tu semua, Surah Al-Kahfi pun sudah warning kita semua tentang golongan yang kata tuhan ada anak ni…. so beware!!

Melaka tu siapa yang conquer tu dulu?? none other than the VATICAN and the MILITARY SOCIETY OF JESUS(JESUITS)!!! itu pasal lah melaka dan georgetown jadi world heritage tu!ada udang di sebalik batu la tu… cuba saudara semua kaji relation Datuk Seri Anwar ni dengan keparat2 Jesuits dan keluarga2 ancient illuminati tu semua, tactic2 jerut leher dan blackmail ni tak heran laaaa,kalau tak ikut buka buku diary lahhhh jadi nya!!!, bukan Datuk Seri ni saja yang ada relations ni tapi banyak lagi yang dalam kerajaan itu sendri dan dalam pembangkang!!!…Georgetown University tu university JESUITS la kawan2 semua!! same goes to Fordham,Ateneo De Manila,Sophia University Tokyo dan banyak lagi institusi2 yang ada nama si LOYOLA tu!! ni la dia tempat mencari bakat2 yang boleh dijadikan badut2 mereka!!!

Freemasons tu semua termasuk masons2 yang beragama islam tu semua hanya lah scapegoat sahaja, mereka cuma pelakon nya!! script writer dan director nya selalu terlepas lari!!! Yahudi ni buat masa ini hanya lah berstatus hamba saja kepada VATICAN, majority mereka ni asalnya dari KHAZARIA central asia, ingat tak KHAZARIA EMPIRE??? mereka hanya penganut agama yahudi tapi bukan lah bangsa yahudi sebenar!!! Yahudi sebenar yang berkuasa ada dalam hierarchy onions dalam Illuminati tu semua termasuk Society of Jesus(JESUITS)!!!

Belum masa nya lagi YAHUDI sebenar tu tunjuk kan rupa mereka sebenar, ZIONIST tu semua adalah program mind control untuk yahudi khazars!!!! seluruh middle east adalah dibawah tanggung jawab KING JUAN CARLOS OF SPAIN tu!! si KING ni main wayang la konon nya berkonflik dengan si badut vatican HUGO CHAVEZ tu hanya untuk tunjuk kan pada manusia masih ada hope untuk mereka, lakonan semata-mata!!! Ini termasuk lah dengan pemimpin charismatic CUBA tu Fidel Castro, juga seorang KNIGHTS of Malta!!, Hugo Chavez akan succeed CASTRO sebagai suara America latin yang lantang!!it’s all a setup!!! Nelson Mandela tu pun Knights of Malta!! Raja Arab dan beberapa pemimpin di sekitar tanah arab tu pun banyak yang bekerjasama dengan King Juan Carlos of SPANISH INQUISITION tu!!! si MEDVEDEV of RUSSIA tu pun badut si CARLOS ni jugak lah!!

Macam kejadian 911 tu, saudara tak perlu susah2 nak fikir…cari saja Cardinal Eagan of New York(Rudy Giulliani memang Knights of Malta macam si Henry KISSINGER tu…_ dan geng2 si Liccio Gelli dan Hugo Balliesterri yang duduk dalam P2 Monte Carlo Lodge tu!! mereka main pusing2 dengan ahli2 masons mereka, janji2 kosong secret degree dan bla bla bla!!! Orang islam pun dah pandai masuk pertubuhan syaitan ni semua, ketika ini masons2 Turkey seperti Fethullah Gullen dan orang kuat nya Abdullah Aymaz sedang rancak mempromosikan inter-religious dialogue tu yang akan membawa kepada kehancuran umat islam di masa depan, agenda VATICAN ni nak satu kan semua agama menjadi satu!!mereka sibuk di wilayah Xin Jiang China sana pada masa ni…. hati-hati lah, negara kita pun sedang menuju ke arah ni!! ini pasti kerja si Fr Thomas Michel SJ keparat tu!!! Jesuits dan masons2 tu semua ambil technique2 mind control ASSASINS Hassan al Sabbah tu untuk menjalankan kegiatan2 assasination dan terrorism!! itu lah hakikat sebenarnya….

Masih banyak lagi perkara yang saudara2 semua patut kaji…ia berlaku di depan mata kita semua, sampai bila kita nak digelar GOYIM ni oleh SIONIST(bukan ZIONIST ya,protocol tu sebenarnya protocol SION bukan ZION!!) tu semua!!! kedua2 pembangkang dan kerajaan adalah dalam team yang sama sebenarnya cuma berbeza jalan nya!!! ini lah yang terjadi di seluruh negara2 di dunia walaupun negara komunis tapi dengan cara yang berbeza sikit!!! bagi negara2 komanwel, CROWN AGENTS London tu lah punya tanggungjawab!!! fikir-fikir kan lah….

Sesuatu telah berlaku didalam keluarga2 satanic illuminati tu di Italy sana dan juga di Spain sana….sudah ada tanda2 pergolakan didalam keluarga2 elite disana dan juga diseluruh dunia!!! Savoy family vs bla-bla-bla, Breakspear family di USA sana dan di Europe etc… kita harus terus kan perang saraf terhadap keluarga2 satanic ni semua dan sambil tu berdoa agar ada diantara mereka berubah fikiran untuk bersama dengan kita ni umat islam! kesan mind programming yang mereka tanam dalam Education system kita semakin teruk hari demi hari….

Datuk Seri Anwar akan jadi scapegoat nya satu hari nanti bila tidak diperlukan lagi unless beliau ni memang asalnya dari keluarga2 ancient ini seperti beberapa lagi pemimpin2 negara kita ni yang lain….itu pun kalau saudara2 semua sedar lah!!!, sama la dengan Blue blood Order of the Garter tu!!! Kerajaan Kedah Tua adalah kerajaan lama, mereka pegang banyak antiquity tentang tanah melayu…. di Asia ni kita ada Keluarga LI, ada sorang tu di selatan sana yang tukar ejaan “Li” nya kepada “LEE”, Billionare Lee Ka Shing yang tinggal di atas bukit Hong Kong tu salah seorangnya dari descendant keluarga ni, Chairman Mao pun rapat sangat dengan keluarga ni kalau dikaji betul-betul!!! Oh ya Chairman Mao tu pun sekolah la jugak dengan institusi Jesuits di China sana satu ketika dahulu!!!

General Jesuits yang baru tu Fr Adolfo Nicholas SJ tu pernah datang ke Melaka dulu bersama General Jesuits tahun 60an - early 80s Fr Pedro Arrupe SJ meraikan sebuah church di sana, St Xavier tu kan orang kesayangan Jesuits General pertama Fr Ignatius Loyola SJ!!! jangan pulak tak tau tentang ni, ini fakta penting ni bagi merancang strategy umat islam!!!….di mana ada Jesuits disitu lah ada bala nya!!! Fr Arrupe ni masa Nagasaki kena NUKE tu berada hanya 4 kilometer saja dari kawasan sasaran bom, 4 kilometer cukup2 saja untuk selamat!!! akhirnya beliau jadi Black Pope or Jesuits General!!!

So jangan lah terlalu terperangkap dengan penyakit2 “Officialdom”,”Conspiracy Nuts”,”Sceptics” dan “Paranoid” tu semua….itu semua salah satu dari product mind control education kita ni dan juga di seluruh dunia!!! ilmu berada di mana-mana hingga kan di tangan musuh pun ada ilmu2 yang boleh digunakan untuk melumpuhkan mereka… Jesuits tu pun belajar sesuatu dari orang islam untuk melemah kan orang islam!!! orang Yahudi sebenar hanya tunggu masa nya saja untuk berkuasa semula…mereka tunggu agama NASRANI ni dihancurkan dulu, mereka tau tentang ini!!! so bila dah hancur mereka lah yang akan bermaharajalela di akhir zaman, buat masa ni mereka hanya lah budak suruhan dan scapegoat khususnya bangsa2 KHAZAR tu yang perasan mereka tu YAHUDI sedangkan misi utama mereka hanya nak balik kampung asal mereka di Khazaria saja, kerajaan RUSSIA sedang mengusahakan sesuatu tentang ni…..

Zionist hari ni adalah hasil dari sytem education mind control mereka yang extreme itu, bila mereka serang PALESTINE seluruh dunia bertumpu kepada orang yahudi dan perancang utamanya iaitu VATICAN terlepas begitu saja, ini lah permainan sebenarnya!! Situasi seperti ini lah yang memudahkan activity NASRANI, banyak sudah kanak2 di bawa lari oleh Jesuits Refugee Services tu untuk di grromed menjadi mind control slave mereka, contohnya si Proffessor Vieth Dienh yang menjadi orang utama dalam PATRIOT ACT di America tu, cuba teka dimana orang ni berpusat???? Georgetown University!!!! the real Washington DC is actually Georgetown University!!! sama macam di London tu, Downing Street hanya tempat badut2 saja tetapi sebenarnya kuasa terletak kepada CROWN AGENTS tu semua, ini dibawah tanggungjawab Knights of Malta la!!!!!

Orang2 yang bantah keputusan fatwa tentang YOGA tu semua kemungkinannya ada yang memang tergolong dalam organisasi badut2 freemasons tu la….starting from 4th Degree mereka akan diajar tentang Yoga!! yang asas2 saja laaaa…bila dah jauh sedikit baru lah mereka diajar tentang Tantra Yoga and etc!!! mereka tak sedar yang mereka ni hanya lah pelakon2 nya saja, ada pula yang perasan yang mereka dah Elite lah, berkuasa lah dan bla-bla-bla….tell them they live under a lie!!! Ada pula yang dah terima award tertinggi ROTARY International pulak tu…..cuba lah saudara2 semua baca magazine official masons tu semua macam “Lodgeroom International Magazine” tu semua, totally mind control!!!! bercakap tentang antiquity la esoteric la, it’s all about OCCULT laaaa my friend!!!! majority masons tak sedar tentang ini, majority mereka ni baik2 belaka cuma mereka ni tak sedar saja mereka ni digunakan!!!…May Allah lead them back to the true path…..memang ada ilmu2 mereka ni yang berguna untuk islam!!! mari lah kita doa kan orang2 berilmu ini supaya mereka berada di pihak kita semua…

From: perakbangkit

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

emmm...menarik apa yg org ni tulis.... tapi apa kaitan dgn jesuit dan freemason? kpd penulis yg menulis yg sgt emo ni, tau tak tujuan freemason diwujudkan? jgn kaitkan jesuits dgn freemason klu x tau.

setahu sy, dua kumpulan ni sgt bermusuh.

tak apa, penulis ni tak tau apa2 ttg vatican, dan suka hati jer nk hina agama org lain. klu saya ckp bnda yg sama kat agama dia, dh kena pancung kepala aku ni.

kpd tuan empunya blog, akan saya dedahkan apa tu freemason n illuminati pada post sya akan dtg.

penulis itu tak tau apa2 pun ttg freemason....menydihkan...tak habis2 menyimpan kebencian terhadap agama org lain....pathetic.